Monday, June 29, 2009

Cuti Peristiwa + Cerita sukan (*o*)

salam.. yehaa...hari nie cuti peristiwa....byr penat sukan..tapi tak terbayar rasanya...sminggu penat tapi cuti sehari jer..syukur gak lah at least ada cuti... hmm...cerita pasal sukan..congrats rumah SATRIA...merampas kemenangan tahun nie dr tangan rumah PERDANA..tapi tahniah gak PERDANA menang keseluruhan rentas desa.. for cgu2 PERDANA cayalah geng...korang menang lari 8x50m..huhuhuhu....tak sangka jaguh pelari pecut rupanya you all...bangga gak aku walaupun jadi tukang sorak gak..kalu aku lari nnt ada plak yg kena cari inhaller..hehehe..

lagi satu aku telah buat gimik semalam..hahaha...time vip buat perasmian gimiknyer yerlah tekan 'hon' th
en pengetua suma penolong2 kanan n wakil PIBG akan meletupkan 'bunga api party' yg diorg pegang...
huhuhu tapi bunga api yg dipegang oleh pengetua tak meletop-meletop walaupun dah berapa kali bos tekan punat tu..
last2 bila dah settle sume 'bunga api' tu aku pegang then 'pang!' meletop di
tangan aku...kuar sume segala warna warni..huhuhu aku telah buat gimik...nasib baik dia tak menghala muka sapa2..dasyat2..tak sangka 'bunga api' yg d pegang pengetua meletup plak d tangan aku...fuhh glamour la sekejap..hehehe (lupa lah tngkp pic serpihan bunga api tu yg bsepah di atas lantai..wakaka)



bersempena cuti nie...guru2 mrancang lah utk mlihat tr
ansformers bramai2 kul 11am tadi...biar warga abaka yg memenuhkan panggung tu...tapi aku tak dpt join cz sudah pun pegi tgk..then ada hal plaknyer..so kengkwn sorry erk aku tak muncul tadi..=) hmm..pic sukan yg best wpun penat tu akn di update latr ya..so my ex-student sbr2 ya..nnt kamu tgk aksi adik2 kamu blari n ex-teacher korang..mantap tu.. hmmm...d sebabkan bjemur 3hari, suara pun dah hilang...baru nak sembuh sakit lagi balik...duuugaaaan..

p/s: tak larat rasanya nak school esk..nak cuti lagi...huhuhu

2 comments:

  1. ingat masa sekolah dulu... habis je seminggu sukan, kulit yang memang dah tak berapa nak cerah ni ni mulalah belegam.. berbelang je merata-rata...

    ReplyDelete
  2. bro chieme: yup betul2...habis kulit tbkar..dr time student smpi lah jadik cgu..sbr jer lah.huhuhu

    ReplyDelete