Friday, July 31, 2009

Chicken Pox + Hot News

salam...
mcm tajuk d atas..ya saya sedang mengalami 'Chicken Pox'..atau glamournya Demam Campak...Alahai..betul2 ujian...semua sakit..panas, gatal, kepala macam nak pecah..
Ya Allah kepadaMu aku memohon sembuhkan lah penyakit yang aku alami ini Ya Allah..Hanya kepadaMu lah ku meminta pertolongan..aminn



HOT NEWS
akhirnya sek tmpt saya bertugas d arahkan juga utk d tutup berkuat kuasa hari nie...31 julai hingga 06 Ogos..(lebih kurang plak mc yg dpt dari Mr. DR. tadi (*0*) d sebabkan oleh virus H1N1...MasyaAllah..virus ini semakin menular menjejaki mangsanya...Ya Allah engkau lindungilah kami dari ancaman2 penyakit menular ini Ya Allah..amin


p/s : 5 sek men d daerah Tawau arahkan tutup bkuatkuasa tgh tadi hari ini..adoii..

1 comment:

  1. akhirnya kena tutup juga kan pok..birokrasi semua tu ...di oversea tak ada plak kecoh2 tutp sekolah kan..pelik betul aku ...

    ReplyDelete